Trötter..

god afton mina kära ! hoppas ni haft en kalas-måndag ! själv har jag varit på salongen hela dagen även fast jag inte började före 12 .. jag ooh min kollega passade på att fixa våra hår när det var lungt i förmiddags, så då var det ju bara att pallra sig upp eftersom jag började se förjävlig ut i håret.. blev inte riktigt som jag hade tänkte i börjar så nu är jag liksom halv-klar, därför får ni ingen bild nu utan jag vääntar tills allt är klart :) just nu är sidecuten mörk-röd och allt annat lite ljusare rött, men sen ska det i lite koppriga/oranga slingor också.. kommer bli fett snyggt ! hoppas bara att det blir innan helgen!

 

.. för i helgen ska vi ju till uppsala och röja skiten ur min vän gurris ! nämen, vi ska faktiskt se Kapten Röd.. en av favoriterna just nu

 

nu blire julkalendern och sova !

Hej pååre´!

<3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0