Min fredag är aldrig som din..

På Fredags-mornar när man öppnar datorn och loggar in på Facebook ser man alltid, ALLTID minst 3 stycken som skriver om hur bra det är att det är fredag och äntligen slipper man jobbet om ett par timmar till ! .. själv så jobbar jag varje lördag, och för en frisör är både fredag eftermiddag och lördag veckans bästa och roligaste dagar.. så jag vet inte, jag kanske också ska börja skriva; Hurra, äntligen fredag och fullt ös? :) Imorgon är det bara en vecka kvar till julafton :O .. thats insane ! inte ett snö-korn på marken och de är jag iaf glad för.. men förmodligen är jag väl också den ändå som är glad för de.. SMHI säger sol och 5+ på julafton, skönt säger jag ! Här kommer del 16 :

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0