julkänsla vs. fläta

God morgon ! kan berätta för världen att jag inte har en gnutta julkänsla idag, känns väl sådär .. nästa år blir det nog till att hitta på någonting annat, en resa kanske.. sugen någon ?? :)


aja.. det är ju inte som att jag har ett helt år på mig att planera iaf ;)
Snart kan jag göra en fin fläta i mitt hår !! .. eller ja, det går ju nu med, men den får ju gärna bli lite finare också :) men då vet man ju att det växter iaf :D .. vet inte om det kanske är ricinoljan som gör under ? checka utväxten tillexempel, det var max 2veckor sen jag färgade håret ..
.. tomten har redan varit här igen ! jag fattar inte, han kommer bara när jag inte ser..  konstigt !
jag fick iaf ett par jättefina boots ... tycker dock att dom kanske inte riktigt känns som Sara .. ? måste undersökas en gång till innan jag yttrar mig mer kännar jag ! .. men jag förstår att ni egentligen väntar på min julkalender? sista avsnittet idag !! .. men som man brukar säga, den som väntar på nått gott ;)

Comments
Postat av: cilla

Håret verkar växa fort, kul..Vill se bootsen, de är säkert kanon snygga tror att tomten som fixade dem har bra smak. God jul gumman, saknar dig

2011-12-24 @ 11:30:39
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Boll

Men Sara hur gör du med oljan? Jag vill prova ju! :P Alltså masserar du in den i hårbotten å sen duschar du eller hur gör du? Kanske du har skrivit å jag missat det.. God jul på dig=)

2011-12-24 @ 19:06:38
URL: http://beffa.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0