Irriterande dåligt humör.

imag0017 (MMS)

Hej! hade en sådär halv trevlig kväll igår ! .. eller det var super trevligt, faktiskt.. men nånting låg och bubblade i mig hela kvällen som drog ner hela stämmingen, så halv3 kände jag att det var lika bra att åka hem ! på vägen hem tänkte en turk-jävel stjäla mig guld-hjärta jag har runt halsen.. som tur är har man bra reflexer, men tyvärr då ett trasigt halsband.. men det är mitt absolut viktigaste halvband, det fick jag av mamma när jag fyllde 20 .. så jag brukar tänka att det är hon som hänger där.. jag blev iaf sjukt arg och gav honom en rejäl knuff, då blev han rädd och sprang iväg ! haha :P


Comments
Postat av: cilla

Men älskling, vad är det du råkar ut för? Skulle han sno ditt halsband? Du skulle ju gå till en guldsmed med ringen ta dit kedjan samtidigt jag hjälper dig men laga det så det inte kommer bort.

älskar dig

2011-12-04 @ 12:50:25
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0