Grym Frilla för den som vågar ..

..men, ni måste ju medge att det är liiite tråkigt att det är slut på min julkalener .. ?

anyways .. jättekonstiga dagar just nu på salongen, dom flesta kunder är ute i sista minuten och ringer på förmiddagen om en tid på eftermiddagen.. så på kvällen när man går hem kan man ha 1-2 kunder på listan dagen efter, men innan dagen är slut har man full lista .. konstigt!

Idag har jag iaf gjort en grym permanent, typ som bilden nedan fast lite kortare upptill, och mindre lockar! En riktigt grym frisyr på den som vågar (unisex)!

Förra vintern..

Imorgon väntar en lång dag, 9-19! min hårersättning kommer och ska sättas om så då måste man upp med tuppen (nästan iaf :) så nu ska jag faktiskt slänga mig på sängen och se ett avsnitt glee innan jag somnar !

 

<3


Comments
Postat av: Britten

Roligt med din permanent



Fick beröm för min grilla idag

2011-12-28 @ 22:18:39
Postat av: cilla

Kul att se att du är ett helt år före modet!!!

2011-12-29 @ 21:07:35
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0