mina lockar är tillbaka !!

har klippt bort minst 5cm idag på mina långa länger (det som var slitet) så nu är lockarna tillbaka ! är dock mycket kortare och nästan för kort.. men ändå inte ! :) men glad är jag iaf att mina lockar är tillbaka.. nu är det bara att låta det växa :)  let it grow, let it grow, let it grow ...

 

 

det har iaf kommit en ny "brazilian blowout" som vi på salongen ska testa GK hait taming system whit juvexin


.. sorry för liten bild!

tekniken är den samma, men prudukterna ska (enligt skrift) vara bättre för håret.. upp till bevis tack :) update om det kommer senare :)

 

en annan sak jag vill rekomendera är denna :

Rusk Deep Shine PhytoMarine Lusterizer

en mjuk stylingcream/serum som gör att håret glänser super fint, men känns inte oljg eller fet som många glans-serum kan göra, hjälper till att tygla små friss och gömmer kluvna toppar .. och då den inte känna fet, kan man ha det i håret varje dag ! en super produkt om du frågar mig.. kostar runt 200 men går att hitta billigare på nätet .. 

 

<3


Comments
Postat av: cilla

Kul m lockarna, hoppas det växer fort nu. Jag vill klippa mig.....

2011-08-28 @ 10:44:29
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0