Mardröm .

herregud vilken natt .. vaknade runt 2 för att det levde om i trapphusen nått så jävulst .. lät lite som att nån höll på att flytta in .. men herre gud, håll käften tänkte jag, och gjorde ett tappert försök med att somna om.. men bara ett par minuter senare känner jag en jättekonstig lukt och undrar vad det är och var faan den kommer från, samtidigt som jag inser att det luktar ju brandrök.. Fan, tänker jag, har jag glömt en platta på !!?

- susar in i köket men ingenting där.. ingenting på toan och ingenting i vardagsrummet.. men jag hör att det är ett par som lever om på ut sidan med, så jag sticker ut huvudet genom ballkongdörren och ser 2-3 brandmän som håller på att fälla ihop en brandstege, hereguud ?? så jag blir ju tuvngen att gå till dörren och kolla om jag ser någonting, men där lever det mest bara om.. men jag hör iaf en röst som säger "ska du stanna kvar i lägenheten?"

.. så jag antar att det brann hos min granne i natt .. det luktar fortfarande konstigt i lägenheter och var skitsvårt att somna om efter det här !

 

läskigt..


Comments
Postat av: britten

Nä men fy.. är du jättetrött i dag nu då.. ring MIG när du har tid

2011-08-05 @ 09:03:51
Postat av: cilla

Men usch..va fort det kan gå men fortsätter det lukta måste de ju sanera

2011-08-05 @ 11:59:15
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0