Kattvakt :O

guud vad trött jag är ikväll ! men, imorgon är jag ju ledig ! och jag hoppas hoppas hoppas att det blir lika fint väder som det har varit idag! idag har det varit bikini-väder igen... tog en lång powerwalk innan jobbet, det var verkligen suuper härligt !

 

Just nu är vi faktiskt kattvakt jag och roffe ! (hör och häpna !!) .. min storebror håller på att flytta och hade ingen som kunde ta hand om Skiten, som stackarn kallas.. måster nog döpa om honom.. går otroligt bra med roffe, hade bara tittar lite intressedrad och går sedan vidare.. blir bara ett par dagar så jag hoppas att det går bra :)

 

men nu är jag på tok för trött för att sitta här ! hoppas alla har haft en kanon dag !

Puss <3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0