Home sweet home!

ÅH!! vad skönt det är att komma hem till en nystädad lägenhet.. som jag skrev tidigare har jag ju gjort höstmysigt här med gardiner osv.  kännas iaf som att jag har hunnit med en miljon saker idag,! nackdelen med att börja ett är ju att Metro alltid är slut i tuben ! jag tycker det är riktigt skönt att läsa tidningen när man ska sitta så länge, klart att det går på mobilen med, men det är inte samma sak ..

 

.. nu har jag visst gått ifrån att skriva blogg till att lära blogg.. så jag antar att det sätter punkt för kvällen.

Nighty night <3


Comments
Postat av: cilla

haha tog ett tag innan jag förstod "metro slut i tuben" hahahaha

2011-08-30 @ 09:04:20
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0