Hårersättning .

hejhopp .. lite halv tråkig dag på salongen idag måste jag säga, förmiddan var död som i graven för min del, slutade iaf 4 och drog till stan för att träffa Linda och Nathalie (ett par trevliga tjejer som jag träffat på aktivitetssidan, bra sida om man flyttar till en ny stad och behöver lära känna lite nytt folk :) blev en glass och en långpromis med massa skitsnack !

 

Imorgon är det dags för min första hårersättning :O eller, ja nästan :) jag ska ta bort, tvätta ren, klippa till och sätta tillbaka :) tyvärr tänker jag inte lägga upp några bilder, då detta är en behandling man helst vill vara anonym med.. vilket jag kan tycka är lite konstigt då alla tjejer pratar om löshår, menmen.. nervös är jag iaf, men min magkänsla säger att det kommer gå bra .. så jag litar på han!

 

Nu ropar sängen att jag ska komma och lägga mig så det är väl bästa att jag springer iväg. sov gott på er !

tjohej

<3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0