snäll chef, ny frilla och..

åh, idag när jag kom till jobbet stog det en godispåse på bordet från miss boss där det stod; Sara, Glad påsk!

Ett superfint haldband fick vi allihopa i olika färger :) mitt var grönt! och ett presentkort på HM + massa choklad , som jag redan har ätit upp såklart.. så nu lär jag vara mätt på choklad en tid framöver. men tack så jättemycket !<3

sen så sa jag ju att jag skulle lägga ut lite bilder från påsken, men vill ni se får ni helt enkelt kika här !

Nu sitter jag i soffan och tar på mitt nyklippta,fräsha hår, mums! efter all blekning så var det behövligt, och jättesnyggt blev det, kommer blid framöver :) jag vill också berätta att jag har hittat en pudding på t-banan, när jag slutar 7 brukar vi åka samma tåg fast han kliver på, på odenplan och åker till hässelby strand.. jag ska nog säga hej nästa gång :)

 

 

<3


Comments
Postat av: moster

jaaa säg hej till puddinegn du...men ! Har du klippt igen...spännande...

2011-04-28 @ 17:44:49
Postat av: moster sa

jaaa säg hej till puddinegn du...men ! Har du klippt igen...spännande...

2011-04-28 @ 17:45:47

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0