Monday.

Idag har vi gjort en massa skoj i skolan ! har haft Stefan som lärare för först gången(Ann's pappa) och vi har klippt den 3dje formen också för första gången , gradering.. kul!.. men inte så lätt, tog mig 4 försök och hela förmiddan innan jag äntligen klarade det! men till slut så :)



Sedan hade vi lite genomgångar av herrklippning (som vi kommer ha med Stefan, på måndagar:)
så killar.. den här frillar är vad ni får om ni är sugen på en klippning ;)


hehe.. oroa er inte, bara jag som leker ;)!

Nu sitter jag faktist uppkrupen i soffan i min gamla modo FF tröja, som fortfarande är jättestor :).. och jättemysig!
Fick ett usb av en kompis igår med massa filmer, så ikväll blir det måndagsmys hemma i soffan!



<3

Comments
Postat av: cilla

Mysigt med måndags mys! Längtar till helgen då får du använda mitt huvud som provdocka...litar på dig jag

2010-09-13 @ 22:24:09
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0