Friday night att mama's place

Riktigt skönt att äntligen vara hemma hos mamma !
i morgon ska jag sova ut.. läääänge!
.. eller aa, jag hade tänkt att jag skulle göra det, men det ser ut som att vi åker till kramfors en sväng, så det blir nog en powernap på dagen istället.

Skoldagen har varit både bra och dålig idag .. Började med att vi som sagt fick bedömning av  gårdagens arbete, och som jag redan hade listat ut skulle det ju inte bli så bra. Ett G- blev det, men jag visste ju som sagt vad felet var.. Men !! - Gör om, gör perfekt !
Sedan fortsatte vi klippa viola med ökande länger ovanpå helformen (uppklippt) vilket gick jättebra! (bilden hoppar jag över eftersom kameran ligger på över våningen och jag är för lat för att hämta den)
Efter lunchen gick vi igenom Hårologis styling och finish produkter.. har redan kollat in vilka som följer med hem inom snar framtid ;) .. såklart! efter det avslutade vi veckan med permanent rullning.. vilket inte alls är min starka sida än .. men, återigen, gör om, gör PERFEKT!
.. tror dock att jag kanske tar perfekt på för stort allvar.. det tog vääääldigt lång tid innan jag fick den första PERFEKT!

Nu, efter god mat och lite mys framför teven får jag äntligen gå och sova !
p.s tycker ni ska kommentera lite mer ;)
God natt <3

Comments
Postat av: Britten sa

ja jag håller med dig visst är det roligt att få feedback särskilt när man vet att många läser...

2010-09-17 @ 22:28:09
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: cilla

Det är bra att ha krav på sig själv, men inte för höga krav. Allting kommer eftersom det kan inte vara perfekt direkt och kanske inte heller efter bara 1 gång.

Tror nog du kan både sova ut o hinna med en powernap i morrn

2010-09-17 @ 23:41:29
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0