Flyttsjukan ?

Har hunnit med en massa saker sedan jag skrev senast! en massa i skolan, blivit stadsbo och blivit sjuk..
.. sist jag flyttade blev jag också sjuk.. någon som vet om det finns någon flyttsjuka? :P
Det är så typiskt att man ska bli sjuk när man inte har tid, var en jäkligt drygdag i skolan idag, tur att vi mesta dels jobbade praktiskt. har fått provat på både permanent och blondering idag! samt att vi fick tvätta håret och styla varandra! :) igår: så fult vi kunde och idag fint :)
här kommer lite bilder (såklart) :

från måndag..

(dom dåliga bilder från mån & tis beror på att jag glömde kameran hemma och knäppte därför med mobilen som inte har världens bästa kamera:)
Ökande längder efter föning
...


och när man vände på hårdelen blev det en helform igen..



Stråhatt; work in progress...


färdig hatt...



Från tisdag..

Min "uglystyling" på Sandra.. (buske med mittbena :)


Sandras "uglystyling" på mig, tyckte dock att det såg ganska bra ut :P


Hela klassen i våra ful/snygga hår ..


Onsdag..


Perm rolling..






<3

Comments
Postat av: cilla

Det är nog så att det inte är bra att flytta, kanske beror på allt damm som flyger upp när man ränner omkring.

Tycker frisyrerna är skit häftiga, jobbigt med rullningen va?

kram

2010-09-01 @ 23:31:15
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Britten sa

ja fulstylingen var väl inte så ful..hur blev fin stajlingen då ?

2010-09-02 @ 08:31:46
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Britten sa

jag är så så nyfiken på vad du gör hur du har det och hur det ser ut i ditt nya hem.....vi måste tala med varandra snart ....länge ordentligt .....kram

2010-09-02 @ 20:28:19

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0