Because you had a bad day

.. som sag, har haft en riktigt dålig dag !

klippningen blev förjävlig och och allt har bara känts faan!
..och inte nog med det har jag också haft huvudvärk hela dagen!

Men, man lär sig av sina misstag.. i hope?:P



Vilket som.. innan vi gick hem fick vi två produkter var från Hårologi av Ann, visst är hon snäll :)


En "Trendspray", typ "vattnig" hårspray, för glans och stadga.
Och en "Quick set", en läggningsspray som man använder innan läggning på curler eller innan föning för hållbarhet, stadga och volym.
Båda oprövad såklart, Men ni får självklart höra vad jag tycker när jag prövat dom :)
Tack så mycket Ann <3

Nu sitter jag som vanlig uppkrupen i soffan med en filt runt mig och ser på Idol, skulle egentligen packa lite för att åka till mamma i helgen, men jag har inte äns orkat renskriva idag, så jag sitter kvar i soffan tills det är dags att byta till sängen !
God natt <3

Comments
Postat av: cilla

Ibland måste man få sitta kvar med filten omkring sig. Om du kommer kl 6 eller 7 spelar väl ingen roll. Det viktiga är att du prioriterar det du behöver för stunden och det var filten, så helt rätt. Renskriva kan du väl göra ihelgen?



O du! Jag har sett värre klippningar än den där..

2010-09-16 @ 22:28:12
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius
Postat av: Britten sa

håller med mammi

2010-09-17 @ 19:41:17

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0