Sunday

Har haft en sjukt rolig helg !

I fredags på skolan hade vi långhårsuppsättning
.. som är så sjukt kul !




Efter det blev det utgång med arbetskompisarna, tack för en sjukt rolig kväll brudaar :)
.. Jag vet även att fredag var en oroligt underbar dag för en annan person som tidigare stått mig nära, vi har på senare dagar glidit i från varandra, men jag skulle vilja passa på att gratulera Miss NYX och hoppas att du får ett uderbart år! :)


I helgen har även viola varit på besök hemma hos mig och jag just nu tagit en paus från att permanenta henne ! det går riktigt bra faktiskt :)
Men jag har ännu en bild att visa innan jag återgår till arbetet :


<3

Comments
Postat av: cilla

Ah...Äntligen!!!Va kul hoppas ni får många kunder!! Roligt att höra att du haft en bra helg, det var du sannerligen värd, bara du känner dig utvilad nu då.



Kul att det går bra för Carro också



kram på dig

2010-10-03 @ 15:44:33
URL: http://cillirill.blogg.se/cillnius

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0