Kommer du för att stanna ?

..Tänkte ladda upp en fin bild på snön som faller men bloggen vill som inte sammarbeta :( .. undrar om det kommer för att stanna den här gången då ?
.. Gick iaf hem från skolan idag vid lunch då jag hade feber hela förmiddagen och inte riktigt hängde med, men efter vila och en lugn kväll känner jag mig lite piggare, så i morgon väntar jobb hela dagen.

På tisdag drar jag även söder ut, för att söka jobb och förhoppningsvis kolla på en lägga?.. ska bli riktigt skönt att komma ner, saknar er där nere <3 Känns som att allting börjar rulla framåt, har sagt upp lägenheten idag, så på fridhems bor man bara kvar tills slutet på januari !

Nu ska jag sova så jag orkar i morgon, god natt!

<3

Comments
Postat av: Britten sa

Ja men du må tro att det längtas här nere efter dig..Jag tror att allt kommer att bli precis så bra som du vill och hoppas ..Ska hjälpa dig allt som jag bara kan ( som jag alltid gjort )...kram

2010-10-30 @ 09:44:00
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0