Inspiration

Inspirations bild :)


.. Sjukt sugen på att klippa kort! Tror dock inte att jag vågar de nästa vecka :P Haha.. men lite kortare blir det allt, och kaske något mörkare :)

Viola har också fått sig en lite kortare frilla! Damfrisyr, med min styling, men en frisyr som kan stylas på 1000 olika sätt :) .. såklart , de kan ju nästan alla frillor !


nu sitter jag i min sköna soffa med en filt och en kopp varm choklad och väntar på min kära vän Maria som ska köra mig och hämta min bil som är klar för besiktning i morgonbitti, sedan ska det säljas :)
.. Ett steg närmare stockholm !


<3

Comments
Postat av: beffa

Håller tummarna att du får den såld snabbt! :) Hoppas allt löser sig med sthlm också, fia har uppdaterat mig! :)

2010-10-11 @ 22:27:43
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Britten sa

Tummen hålls här för både det ena och det andra det vet du

2010-10-11 @ 22:58:05
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0