Seg!

Hallå !
Har äntligen tagit mig i kragen och varit iväg till naprapeten !
hon knäckte och knäckte, så nu är jag helt slut i kroppen och har ont i ryggen.. men är förhoppningsvis rak :P

Igår var en underbar dag ! En klass från parkskolan var och hälsade på, en särklass med lätt förståndshandikappade elever som fick en liten föreläsning om stil och form, samt fick även schamponering och styling! Det var så underbart att se hur glad dom blev av att bli ompysslad :)

nu ska jag fortsätta att sitta och lata mig soffan.. orkar inte göra så mycket annat idag känner jag, är jäkligt tacksam att min snälla mamma som var i stan bjöd på mat !

<3

Comments
Postat av: Britten sa

Men lillgumman har du så ont i ryggen...Vad roligt med dom förståndshandikappade ....det är alltid så roligt och tacksamt att ha med dom att göra...ser att din länk till fejjan fungerar ..det gör inte min....Kram hör av mig

2010-11-18 @ 22:33:04
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0