Tid..

kan hur jag än gör inte få tiden att räcka till just nu.. Men idag fick jag en ledig dag! och min näsa sa precis att jag behövde de, som jag har pluggat historia den här veckan! har nog gjort en tredjedel av hela kursen denna vecka (100p kurs). Men nu är den snart färdig, har endast en uppgift kvar!
När jag dock blir färdig med projektet (för hoppningsvis nästa vecka) har jag ingenting alls kvar!
Hela morgonen har jag hållit på att städa och byta gardiner m.m, men nu är jag fördig och ska bara vila ett tag,
ikväll kommer mamma hit och det ska bli så kul !
.. men just nu har jag inget mer på hjärtat, men då jag är ledig tänkte jag försöka skriva mer senare ikväll!



<3

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0