sneakpeek...


Behöver jag säga att jag längtar eller ? längtar nog mer till balen, så man får gör sig fin, än till själva studenten! hehe! men det ska bli så skönt att slppa skolan ett tag.. även om man inte har så mycket att göra nu, så ligger det ändå där i bakhuvudet och gnager!
På onsdag ska jag till mamma och göra allt jag kan för att få projektarbetet klart, och i morgon ska jag till skolan och redovsa en bok, då är det bara en histora-uppgift kvar som jag inte riktigt orkat göra än, men tycker jag var värd en paus då jag, som sagt, gjorde ca. en tredjedel av kursen förra veckan.


Idag var jag hos frissan och vi kom överrens hur min balfrisyr ska se ut.. kommer nog bli sjukt snyggt tror jag!
..kommer bli en typ av en läggning (om ni vet vad det är :) men lite lockar !


<3



Comments
Postat av: britten sa....

wvoaa...jag gissar på vrålsnygg..där ser du ! du ska lita på din egen instinkt...då blir det bäst..vi stannar över helgen så du är hjärtligt välkommen om du har tid och lust...fia kommer oxå

2010-05-10 @ 23:55:55
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: britten sa....

wvoaa...jag gissar på vrålsnygg..där ser du ! du ska lita på din egen instinkt...då blir det bäst..vi stannar över helgen så du är hjärtligt välkommen om du har tid och lust...fia kommer oxå

2010-05-10 @ 23:55:57
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0