Sibyllaskolan.


Måste börja med att säga att jag är glad att jag inte tog bilen till kursen vi åkte på idag (På höga kustenhotellet)
sov ca. 5h inatt och är sjukt slut efter all "information" .. om jag nu kan kalla det så..
Men har varit med om en otroligt rolig dag och kurs med jobbet!
Ett steg i den s.ka. sibyllaskolan. Fish/att ha kul på jobbet kallades denna kurs. Och just nu (förutom att jag är trött) är jag grymt motiverad på att fara på jobbet, och bara sälja sälja sälja..  Det är i stort sätt  vad vi fått höra om idag. Konsten att ha kul på jobbet och att sälja mer!
.. som sagt otroligt motiverande, en sån här kurs borde alla få gå!



<3

Comments
Postat av: cilla

Jo det är roligt med motivationskurser och framför allt att få träffa flera som jobbar med samma sak som en själv. Hoppas ni nu får roligare på jobbet också. Ses snart, kör försiktigt

2010-05-13 @ 09:04:23
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0