I don't know what you've done to me. But I know this much is true, I wanna do bad things with you!

Är på bättrings vägen, har fortfarande den här "sjuk-känslan" kvar, meeeeeeeeen jag överlever.
Har tagit tag i projekarbetet nere hos mamma idag igen, så just nu är jag ganska så less,
ska strax äta så det blir väl bättre då hoppas jag :)
Sen ska jag nog lägga mig och titta lite på serien jag börjat kolla på, True Blood .. så där 20 år efter alla andra som vanligt :)
.. tycker dock att den verkar lite skum än, men har ju bara sett tre avsnitt så.. jag lär ju åter komma med fler kommentarer senare :) theme songen är ju skön iaf (Bad things med Jace Everett)





<3

Comments
Postat av: Beffa

Den är väldigt skum men blir grymt bra efter ett litet tag. jag dissade den först men blev sen fast och sträcksåg alla avsnitt!!! :P

2010-03-23 @ 20:30:49
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: britten sa

hihi ...min lilla vampyr ju

2010-03-24 @ 08:20:30
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0