Semester..

Hade en tokhärlig vecka förre vecka med min kära moster.. tanken var ju som sagt att vi skulle fara till London! men så den dumma vulkanen började spruta aska gick det ju inte så bra att flyga.. så vi bestämde oss för att åka en sväng til Tallinn isället.. Vilket jag inte ångrar att vi gjorde! hade en jätte trevligt vecka tillsammans och det kändes lika tråkigt som alltig att åka hem.. nu är det ju dock så att jag har bilderna i bilen, tyvärr... så dom får jag lägga in senare eftersom det är ett måste att visa! Nu när jag är tillbaka i verkligheten igen tänkte jag även bli lite bättre på att uppdatera igen!

I morgon ska jag på "intagningsprov" på Ann petterssons (frisörskolan i stan).. får se hur det går, vet ju inte äns vad det går ut på .. men antar att jag inte ska behöva klippa:P hehe, för då skulle jag ju vara körd med en gång :P


<3

Comments
Postat av: britten sa

miss you ..hoppas ni får en bra helg ,,hälsa Sofie....puss

2010-04-29 @ 22:15:17
Postat av: elli

när kommer bilderna? är så nyfiken :D

2010-05-04 @ 18:42:03
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com
Postat av: elli

när kommer bilderna? är så nyfiken :D

2010-05-04 @ 18:42:42
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja nån bild på inköp och bus vill vi se...

2010-05-04 @ 21:40:05

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0