Why do I deny the things that burn inside?

Underbar helg, trots att jag jobbat natt hela helgen !
hur kommer det sig undrar ni nu..
jo, i fredags jobbade jag med chefens "höger hand" så att säga, Mrs T.
och då gav hon mig nyckeln till grillen så jag och en annan extra personal (som varit odrinarie och jobbat längre än mig) skulle kunna låsa på lördag natt. BIIIG responsible tänkte jag :P
Jag skulle lämna nyckeln till Mrs T idag när jag kom till jobbet, men eftersom vi inte hade någon nyckel att låsa med idag heller så fick jag behålla nyckeln. "Jaha" tänker typ jag.. och sen nrär Mrs T hade farit sa den andra tjejen jag jobbade med att hon skulle fara kl. 9 och en ny kille som bara jobbat med oss några veckor skulle komma...
Så ikväll har jag alltså haft ansvaret för allting, att allt blev låst, att allt var städat, framför allt att allt var avstängt. DET är big responsible! Så nu sitter jag här och tänkte; undra om jag verkligen stängde av allting ! och; undra om jag verkligen gjorde allt som skulle göras.....


.. fortsättning följer Måndag 21 September


<3

Comments
Postat av: mostermamma

ja men där ser du ..stort ansvar och du är så värd allt förtroende och beröm du får gumman....så så jätteduktig som både jobbar och sköter skolan och klara av din lägenhet själv...good girl...

2009-09-21 @ 17:30:05
Postat av: Mamma

Men?? Vilken grej!! Det visar ju att de har förtroende för dig, det är verkligen skit bra!!! Men att du är duktig, det visste jag ju redan. Förstår att du ev jobbar idag också eftersom du inte svara



kram på dig

2009-09-21 @ 19:41:35
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0