Like the brightest star you shine through.

Var och vaccinerade mig igår ! Scary, men det gick bra. Fick dock skit ont i huvudet igår, och somnade redan halv 10. men jag tänkte typ: aa, men det är ju bättre i morgon.. Idag har jag istället ont där hon stack mig och det är uppsvullet :( + att jag har ont i magen, fast det kan ju bro på vad dom helst.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta för lunch?.. sen måste jag förbi på skolan och hitta en elev från 2an sm kan vara med på mötet med ABC-gruppen på måndag, min magkänsla säger att det inte kommer att gå så bra. med tanke på att alla 2or har praktik på måndag, men .. det är o andra sidan inte mitt problem (HEHE) :P

 

 

<3


Comments
Postat av: mostermamma

miss you ..see you soon....kryss kanske..

2009-10-16 @ 22:58:42

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0