Höststäd.

Har ängnat halva dagen åt att städa min lilla lägenhet, komiskt nog liten som den är! Har tömt hela balkongen och flyttat den ner i källaren då dom ska börja renovera balkongerna (äntligen liksom..) och när jag väl höll på där ute kände jag att jag kunde ju lika gärna städa hela skiten. Så idag har jag rensat nästan alla skåp och slängt hur mycket skit som helst, också har jag gjort det lite mer höst mysigt här hemma, bytt till höst gardinder osv. :) känner mig nöjd med hur mycket jag faktiskt har hunnit med idag. Så nu ska jag tvätta fördigt de som tvättas ska, sen tror jag att jag ska baka en kladdkaka och lägga mig i soffan och se en film kanske !

 

<3


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0