Fame Vs. Michael Jackson's This is it or New moon ?

I kväll har jag och min kära moster varit på bio och sätt nya Fame filmen, handlar om elever på New York City High School of Performing Arts. En remake av den gamla filmen, som jag tyvärr inte har sett. men eftersom jag tycker om musik-/dans filmer så var detta en film i min smak, hade dock anningen högre förväntningar... men men.. Nästa film på bio blir nog This is it! filmen om MJ. Tänkte försöka lura med syrran om jag åker till umeå nästa helg, vilket jag inte tror kommer bli så svårt ;) HEHE. efter det blir det ju självklart, new moon, som jag pratat om ett tag nu. Så jag mste säga att bio är ett väldigt aktuellt ämne just nu, det går sjukt mycket bra filmer nu (eller aa, kan ju inte säga att dom är bra innan jag sett dom men som verkar bra!) men frågan är nog vilken av This is it och new moon som är bäst och mest värd, men för min del tror jag nog redan att jag vet svaret ;)

 

och från det ena till det andra... var in på Gina Tricot idag och hittade min orkester jacka som jag har tjatat om.. Igår kväll tittade jag på idol och tyckte att Nicklas Hocker (killen som åkte ut) bara hade en sååååå snygg jacka, och jag tänkte att en sån ska jag ha! och vad tror ni att jag hittar idag !!?? om inte en sån, men tjej modell. skit snygg! hittade tyvärr ingen blid men den är skit snygg !

 

<3

 


Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0