bara för att jag är uttråkad.

ÄR DU?
1. Är du snygg? - You tell me !
2. Är du fet? - Inte speciellt.
3. Är du smal? - Om man tar bort lite här och lite... nämen jag är gansa smal
4. Är du en sportfåne? - Jag sportar typ...0 dagar i veckan.
5. Är du rolig? - Jag har mina moments.
6. Är du sjuk? - Frisk som en nötkärna.
7. Är du feg? Beror på tillfälle.
8. Är du törstig? - Har nyss druckit en massa massa te.
9. Är du 15 år? - 15 + 5 snart.
10. Är du rik? - När jag nyss har fått lön känner jag mig ganska rik.
11. Är du fattig? - I slutet på månaden ja.
12. Är du smart? - När jag vill vara smart.
13. Är du shoppingsugen? - Faktiskt inte, eller det beror på.. inte sugen på en vanlig shoppingtur, men en balklännings-shoppingtur hoppas jag på i sthlm :)
14. Är du saknad av någon? - Jag hoppas att min mamma saknar mig :D för jag saknar henne.

SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? - Är ganska nöjd med min längd.
2. Skulle du vilja väga mer? - Är nog ganska nöjd med min vikt med.
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Inte speciellt.

KAN.
1. Kan du vifta på öronen? - Inte det minsta
2. Kan du slicka dig på näsan? - Om jag håller ett finger på näsan.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Jaa.
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Boooring.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Alkohol är inte det ändå roliga här i världen.
6. Kan vänner litar på dig - 100%
7. Kan du tänka dig att pierca dig i ögonbrynet? - Absolut inte.
8. Pierca tungan eller näsan? - Tungan antar jag?
9. Vara seriös eller rolig? - rolig och seriös.
10. Brinna upp eller drunkna? - Har hört någonstans att precis innan du drunknar utsöndras all adrenalin eller någonting i kroppen (?) eller någonting sånt, ska iaf vara skönt :S så jag väljer det.
11. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - I love mama

ÄRLIGT.
1. Tycker du om någon just nu? - Inte vad jag vet.
2. Sol eller måne? - Sooooolen<3
3. Vinter eller höst? - höst är ju ganska mysigt, men det är ju vinter med =/
4. Soligt eller regnigt? - soooooolen <3

MIG.
1. Hur mycket är klocka just nu? - 20:41
2. Vart vill du bo? - Stockholm !?
3. Hur många barn vill du ha? - Jag ska väl ändå hitta någon att skaffa barn med först, eller hur!
4. Vill du gifta dig? - Blir samma här, jag kan ju inte veta om jag hittar "den rätte" heller. 
5. Är du kär?- Nä

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG
1. kramat min mormor: Tyvärr inte.
2. slagit någon: Jag kramas bara.
3. spelat basket: Nä.
4. vunnit en match: Jag vinner farmville!
5. gått på bio: Jag såg flickan som lekte med elden för inte så länge sen.
6. städat rummet: Har höst städat hela dagen.
7. bakat en sockerkaka: Kladdkaka?
8. Ätit pizza: ja.
9. skrikit åt någon: nej.
10. varit uppe längre än 02:30: När jag jobbar natt så jobbar jag ju till 04.00 nu mera så, ja.
11. åkt flygplan: Nope.
12. åkt tåg: Nope.
13. pratat i telefon i mer än 40 minuter: Nope.
14. slösat över 30 kr på godis: I lördags köpte jag godis till mig och Mrs M för 29,50.-
15. pratat i en telefonautomat: Nope.
16. spelat dataspel: Yep.
17. köpt kläder/skor: Both I guess.

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG:
1. retat/jävlats någon: Inte medvetet.
2. gått på toa mer än 10 gånger: Donno.
3. ätit prinsesstårta: Nope.
4. hoppat ut i snön och skrikit; Acces denied: Öhm... ? näe.
5. lagat mat ur kokbok: Nope.
6. gett någon komplimanger: Tror inte de.!
7. fått komplinmanger: Mrs C sa att jag hade en snygg jacka :D
8. lyssnat på winnerbäck: Winnerbäck in my <3
9. använt handkräm: Yep.
10. borstat tänderna: well, yeah !!
11. bäddat sängen: Aaaaaaaa.
12. sagt hej på hebreiska: haha,  näe.
13. pussat någon: Nope.
14. sagt jag hatar dig: Nope.
15. sagt jag älskar dig och menat det upp 110%: Nope.

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG:
1. gått på toa: Snart.
2. ätit: aaaaaaaa, kladdkaka.
3. kollat på klockan: aaaa.
4. sjungit; "jag skakar av all denna meningslöshet": haha, va?
5. svarat i telefon, vem?: Mamma.
6. hostat: Nope.
7. spytt: Nope.
8. rapat: Nope.
9. kollat på TV: göre nu.
10. lyssnat på radion: Nope.
11. skickat ett SMS: Aaaaaa.
12. sovit: Nope.
13. installerat en skrivare: haha nää!
14. läst mer än 10 rader på engelska: ja
15. skrivit blogg: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

JUST NU:
1. sjunger jag: Im singing in the rain (8)
2. gungar på stolen: Sitter i soffan juuuuuu!
3. lyssnar på musik: Näe
4. kliar mig på näsan: gjorde de nyss :D
5. hostar: näee.
6. Sjunger i duschen: Alltid! hhaha.
7. skrattar åt mina egna skämt?  Brukar hända ganska ofta faktiskt.


SISTA PERSONEN SOM:
1. sov i din säng: All by myself.
2. du delade en dricka med: Mrs M
3. skrek på dig: hmm.. donno.
4. du fick sms från: Mrs M

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0