Träääna.





Har äntligen kommit igång med lite träning, som jag sagt hur länge som helst att jag ska göra ! 400.- i månaden och då ingår det mesta som man behöver :) Igår var jag och träffade "min" tränare och fick ett program, skulle egentligen träna med Mrs S ikväll, men hennes bror hade tagit bilen så det blev inget :( så jag ska nog träna imorgon :) Nu har jag precis varit och hämtat ett par vinterskor som jag köpte för ett par veckor sedan, (från USA så lång frakt) och jag är riktigt nöjd med dom! ett par bruna stövlar ca. 500.- ink. tull och frakt :) dom kommer bli perfekt i vinter !




<3

Comments
Postat av: mostermamma

men ! jag vill ju seeeee...ha så kul i Umeå nu

2009-11-28 @ 14:02:34

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0