Jag ser det snöa, jag ser de snöa...

.. det var väl inte så jättekul men.. att det snöar betyder ju att den snart är vinter, och när det är vinter är det snart 2010, vilket betyder sart 20 ! Woohoo!
Har besiktat bilen idag, den gick igenom, Jag kan köra ett år till ! Lucky me ! Har även fyllt i min pony på armen :)
och nu har jag precis gjort klart företagsekonomin :D det känns bra, samt att jag har satt igång med historia.. lite drygt med samtidigt roligt :) nu ser jag family guy, haha.
over and out.


<3

Comments
Postat av: Ma

Skönt bilen gick igenom!! Hoppas nu bara att plattan öppnar igen och att Mrs S är i stan mycket....

2009-11-05 @ 21:11:58
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: mostermamma

Hurra ! för bilen Hurra för att du snart är 20 och jaha nu kommer jag ju ihåg att du skulle fylla i tattou...har varit på outleten idag men det var inge kul där när inte du var me...Kram och ha en fin helg

2009-11-05 @ 23:06:40
Postat av: britten

Tack för tipset !..du jag har köpt samma stövlar som du idag...kram och ha en go helg gumman...

2009-11-06 @ 19:06:20
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0