Bio / Fredagsmys.




New moon premiären igår var awesome !! Hade inte så mycket förväntningar då jag läst böckerna. Filmerna har ju en förmåga att bli mycket sämre när man läst boken. Men skulle kunna anta att det är en av anledningarna till att jag tyckte att den blev så bra, eftersom jag hade förväntat mig att det skulle vara inte så bra. Det bästa var att måsga scener i filmer, stämde så sjukt bra ihop med bilderna som kom upp i gärnan när jag läste boken , AWESOME !! Nästa film på bio blir förövrigt luftslottet som sprängdes eller 2012 ...

Fredagsmys hemma hos mamma med syrran, nyss sett på idol. Erik hängde löst HAHA!! suck on that allihopa. han sög ikväll. nu blire lite mer mys och sen sova.




<3

Comments
Postat av: Beffa

har just sett den, den var hur kung som helst. har också läst böckerna och tyckte också att det stämde med mina bilder :P

såg 2012 på bio förra veckan, lätt värt. ska ses på bio.

blir nog luftslottet som sprängdes för mig nästa helg :D

hälsa fia!

2009-11-20 @ 23:32:19
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: mostermamma

hoppas ni har det gomysigt....nu ska vi till skatteskrapan och dricka skumpa.....kramkram hälsa fia

2009-11-21 @ 15:20:19

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0