They say that kid he's got more soul than Flight Club.



Fick min nya soffa ikväll, börjar bli ganska fint här hemma nu :) bara säng och ny dator som saknas, som jag kan komma på just nu iaf. Jag hoppas att Pappa Bo kommer hit i morgon och skruvar ner min nuvarande säng, kanske måste sova på golvet ett tag men det skulle jag kunna tänka mig nästan är bättre än att sova som nu XD är hyfsat less på min säng.
Måndag och Tisdag skulle jag tippa på att det blir mest till att jobba hemma, (eftersom jag haft praktik) snart klart med svenska B, bara ca 2  kapitel kvar :) har även fått veta att jag fick G i projekt och företagande, vilket känns J*vligt bra, då personen som lämnade våran grupp, för att hon trodde hon kunde jobba bättre själv, ligger på IG just nu.




<3

Comments
Postat av: cilla

Grattis gumman! Ensam är stark många ggr speciellt när man har med såna att göra.

kram

2009-05-18 @ 20:25:09
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: moster

ja det blev så ändå...kul...när kommer nya sängen då....du är värdens duktigaste ...men....jag saknar dig....

2009-05-18 @ 20:37:22

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0