Your lips, your lies, your lust, Like the devils in your hands.




Lips that need no introduction
Now who's the greater sin,
Your drab eyes seem to invite
tell me darling, Where do we begin?



I huvudet snurrar just nu vart mina jävla betyg är +
svenskan för att jag inte har någon aning alls om vart jag har mina stufs,
och företagsekonomin som går åt helvete.

Dagens

Humör: Det är bra, solen skiner och det töar :D
Gjort: Vart i Själevar och målat .
Planer: Ta en lång promeman, äta mat kanske.. funderar även på att städa garderoben, det behövs !

Ser på: Datorn.
Lyssnar på: Mand diao
Läser: aftonbladet.
Dricker: .

Äter:
.
Bästa: hmm.. kommer faktiskt inte riktigt på någonting som skulle konna passa in här idag.
Sämsta: Att jag är trött och pank!
Väder: 
the sun glared down from a cloudless sky

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0