Sthlm/enköping vs. ösd

Sthlm/enköping, var underbart ! som vanligt + bättre :) hade ju dock inte så mycket pengar som jag önskade att jag hade, hittade ju min älskade jacka, som ni sen i inlägget önskelistan just nu . men, pga. pengar så köpte jag den inte, hoppas dock att den finns kvar tills nästa månad, så ska jag nog be min kära moster gå och köpa den till mig :) Annars var resan hur bra som helst :D
Nu sitter jag i mammas nya saab 9-3 (-98) på väg upp till östersund! ska till en lite speciell läkare där, han boter astan(?) och allergier och sådant. Jah hoppas verkligen att det fungerar ! skulle bli grymt glad :D meeeeeeeeeeeen, iaf, sthlm/enköping har bra !
puss <3

Comments
Postat av: moster

ja säg bara till så fixar vi det om den finns kvar...lycka till i Ösund

2009-03-06 @ 22:53:47
Postat av: Troll godis

Verkar som om Enköpings elite duo kommer upp på påsklovet ;D om man är önskad dvs ^^



2009-03-09 @ 02:08:41
Postat av: Anonym

klart ni är önskad :)

2009-03-09 @ 07:45:58

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0