How do you stand the sight of your face?

I nattt har jag sovit bra! efter en hyfsat jobbig helg, känns otroligt skönt.
Nu jag har precis betalat dom få räkningar jag hade, vilket jag tyckte var nog, iaf denna månad.
Måste även in till stan senare och bla. köpa after sun och dyl. känns dyrt, men då jag bränndee upp mig själv i solen igår har jag inte så mycket annat att välja på. Sedan måste jag även kolla på nya skor (sandaler) då båda mina par skor har gått sönder. sedan är dom ju även lite för varn för sommaren, känns oxå dyrt men, även det känns som ett måste.



<3

Comments
Postat av: mostermamma

du fÅR FÅR inte bränna dig...använd solskydd....det är inte bra att bränna sig......vad ska fdu köpa för sandaler

2009-06-29 @ 23:01:08
Postat av: mostermamma

du fÅR FÅR inte bränna dig...använd solskydd....det är inte bra att bränna sig......vad ska fdu köpa för sandaler

2009-06-29 @ 23:01:22

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0