jobba idag, 11 till obestämd tid.

Kom fram till igår att jag inte alls har bränt mig XD .. jag har faktiskt blivit brun, men tyckte nog att jag hade bränt mig när det hettade över hela kroppen. I alla fall, hittade ett par sandaler igår för 70.- vilket jag tyckte passade perfekt, jag frågade om dom hade 37 och hon letade och letade, jag fick prova en 36a först men den var ju förliten, sen hittade hon en i 37 och jag tänkte att den måste jag ju kunna ha så jag sket i att prova.. nu idag när jag tog upp skon och kollade och povade var det en 38a! hur skysst är det då ! hon ville typ bara bli av med mig, så nu måste jag gå tillbaka idag och byta, men har jag min vanliga tur finns ju inte 37 kvar.... nu ska jag fara och jobba!



<3

Comments
Postat av: cilla

Typiskt din otur ja. Ska kolla på jobbet om vi har nån typ av sandal i din smak och din strl



kram

2009-06-30 @ 22:52:34
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0