Swedbank must hate me..

Kom precis fram till att banken här i stan måste hata mig då jag idag bytte till mitt femte kort på ca. ett år. XD
det är ju dock lite av bankens egna fel. det började med att jag skulle byta till ett visa eftersom jag skulle utomland. och det första kortet jag fick när jag skulle byta stod det fel namn på det stod; Sara Ingelsson JOHANSSON (?), vilket jag tog bort när jag var typ 12 år eller nått :P det andra kortet jag fick tappade chipet efter typ en vecka, oxå bankens fel, sedan fick jag ett kort och allt var bra, men när jag insåg att utan ett jobb var 250.- för ett kort lite för dyrt för mig. Så jag bytte till ett ungdoms visa, då man bara fick göra 12 uttag om året i en bankomat, vilket visade sig senare även bli lika dyrt eftersom alla mina uttag nu kostar 5.-. Så nu bytte jag till ett vanligt visa igen, och då får det väl kosta 250.- då, men då kanske det funkar överallt oxå :)

Idag är jag ledig, och eftersom jag blödde näsblod i natt (vilket inte brukar vara ett bra tecken hos mig) insåg jag att jag kanske borde vara ledig oxå, inte måla, ingenting. Bara vara. Men i morgon väntar målning för hela slanten, så även på onsdag, torsdag jobbar jag i hamnen och sedan natt på Sibylla hela helgen :) Nu ska jag fortsätta läsa Ljudet av ditt hjärta, tredje boken av twilight serien av Stephenie Meyer. Trodde aldig att jag någonsin skulle läsa en hel bok serie :O första boken lästa jag ut på tre dagar (JAG!!!) Helt ofattbart. Helt underbara böcker!



<3

Comments
Postat av: mamma

Men va?? Du läsa bok??? De böckerna måste nog jag också läsa

2009-07-20 @ 20:49:03
Postat av: mostermamma

Nää gumman .....du får nog lov att dra ner lite på tempot nu....du MÅSTE vila också inte bara jobba.....att blöda mycket näsblod kan vara just ett sånt tecken att man är överansträngd.....men att du kommer som du föreslogh blir ju jättebra...då ska vi fiska regnbåge....och mycket annat skojsigt .kram och vila nu...

2009-07-20 @ 21:47:47
Postat av: mostermamma

igen ......grattis på namnsdagen....Margareta...

2009-07-20 @ 22:02:35
Postat av: Boll

Jag älskar också den serien, var tvungen att köpa allehopa och har blitt helt galen i dom :P

2009-07-21 @ 02:06:54
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: sara

haha jaa, jag funderar på att köpa dom oxå, hörde rykten om att dom var billiga på adlibris.com Det bästa är ju att det står på baksidan att dom är beroendeframkallande :P

2009-07-21 @ 13:48:38

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0