Everybody wants a piece but only your invited

.. och medans barack obama håller sitt historiskatal sitter jag här och ä inte ett dugg intresserad.

På fredag ska jag på tema(hippie)fest, kan bli roligt. har dock ingen anning om vad jag ska ta på mej :O jag har ju knappast några kläder som är hippie, men ett hårband med färg har jag ju säkert iaf:D




Just nu sitter jag och funderar lite på träning, är så grymt sugen på att börja träna igen. Jag och minna hörde någonting om boxning på enerihuset !? som vi tänkte åka och kolla upp ikväll eller så. skulle vara hyfsat kul !
imorgon blir en drygdag! först matte sen hål mellan 9.30-12.15 ...

Comments
Postat av: moster

ja boxas låter kul --å hippie fest ..vhoa va kul....hårband...sandaler...jeansväst trasiga jeans...batiktröja...eller naken, med halsband..det är också hippt!...du kommer nog på nåt/ kram

2009-01-20 @ 22:41:29
Postat av: saraliten

haha, jaa pax för att gå naken XD

2009-01-21 @ 19:44:27
URL: http://invincible.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0