thats life..

Idag har det varit betydligt svalare ute! bara -12 .. fortfarande kallt, men varmare än gårdagen.
nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hit igen. vi ska åka och gratta mrs K som fyller 18 idag :)
grattis grattis!
 
Dagens.
Humör: Trött, och jag fryser som en hund.
Gjort: Varit i skolan, haft en meningslöst kort men samtidigt skön dag, varit på stan och köpt en present, återvänt till mitt ide.
Planer: gratta katta (hähä, fick allt till det där.) åka hem och sova?

Ser på: klockan och vill att tiden ska gå!
Lyssnar på: Ljudbok, En annan del av bromma0
Läser: inte, om jag slipper x)
Dricker: ingenting just nu. jag är mätt

Äter:
Ingenting just nu. jag är mätt
Bästa: Det är snart lov
Sämsta: Att jag är trött och jag fryser. Vintern. Min dator som inte fungerar. Internet hatar mej. jag är pank!
Väder:  Soligt, men fortfarande kallt.

Comments
Postat av: katten

tack och tack :)

2009-03-05 @ 15:42:46
URL: http://kattissjolander.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0