Lasse the beautyqueen



Våran vackra lucia på skolan idag ! verkade som att det var ganska uppskattat.. tror jag ?
efter det blev det pysseldag, och jag tror inte jag haft så kul på en pysseldag någongång , väldigt roligt, vad dock inte så många som verkade tycka det:P
Jag hade dock ett mycket finare luciståg här hemma igår...




I morgon blir det möte en en kvinna från sliperiet, om våran avslutning och jag hoppas dom vill hjälpa oss ! skulle vara hur perfekt som helst !
På onsdag blir det innebandy-turnering på dagen, vi i elevrådet har satt ihop ett lag.. bara för kul :P efter det blir det iväg på nästa möte uppe på parken angående balen ! och jag håller alla tummar som finns att det ska gå bra !
torsdag är den enda dagen utan planer, vilket betyder JÄTTEKUL praktik...
Fredag är det julavslutning på skolan, och för den finns det minsan planer, men dom kan jag ju inte avslöja ;)

Nu sk jag åka och köpa florsocker så jag kan baka klart mitt pepparkakehus !




<3

Comments
Postat av: mostermamma

ååååå det var det finaste lucia tåget nånsin....har du fått tomten?



Kramiz

2009-12-14 @ 18:39:35
Postat av: Sara

tomten är jättesöt, han sitter i mitt köksfönster :)

2009-12-15 @ 12:03:15
URL: http://invincible.blogg.se/

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0