Back on track.

Började skolan förra veckan, WOOHOOO !? nya lärarn verkar faktiskt helt okej. och i helgen jobbade jag lördag, så nu rullar allt som vanligt igen... förutom att jag är sjuk och måste stanna hemma ett par dagar..=/ var in en sväng på apoteket idag, och jag måste säga att köra bil, eller över huvudtagen gå en bit är jobbigt när man är sjuk. that sucks, det är typ som att ha jättemycket astma, hela tiden ! denna dag har i övrigt spenderats i soffan, tittandes på disney, som alltid när jag är sjuk ( thank god for disney :D och nej, jag kommer aldrig att växa upp. ) Blev dock lite deppad när kära mor hade spelat över Snövit med 24 :( men, thats life!

Iaf så blev det inte klänningen här nedanför, auktionen slutade på 1625.- så det kändes bara ovärt, menar den går ju på 2000.- så då kan man ju lika gärna köpa den ny om man nu så gärna vill ha den, men.. det blir nog inte den för min del, känns lite fööör mycket för en stundetklänning, hade det varit balklänningen hade det varit ett överkomligt pris men, nej tack, då är jag säker på att jag kan hitta en lika snygg klänning till ett bättre pris :)

men nu ska jag sova så jag kan bli frisk någon gång och slippa känslan av att ha astma 24/7.



<3

Comments

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0