Sthlm.

Fick höra på omvägar att folk vill att jag ska skriva var jag gör hör nere, ist. för att själv ringa och fråga.. så här har ni svaret : Börjarde med praktiken igår på Per östlunds måleri, är ute i Årsta och håller på att renovera en hel lägenhet, varende liten yta, så det jag har hunnit med dom har två dagarna är att tvätta av alla snickerier och börja måla skåp invändigt.. så det är väl det jag gör som mest just nu. vi ska hålla på med den lägenheten hela veckan skulle jag tro. jag jobbar mellan 7.30-16.30 annars är det faktiskt fritt fram att ringa :) kan ju inte påstå att jag har allt för mycket för mig. har dock j*vligt ont i ryggen idag, vilket suger eftersom det fortfarande är tre veckor kvar =/ annars är allting bra :) funderar även på att åka och hälsa på farmor och farfar någon dag, men det får nog vbli nästa vecka skulle jag tro, när man börjat vänja sig med att kliva upp så tidigt. kan ju inte skryta med att jag tycker om att kliva upp kl. 6 .. På fredag är det löning och enköping :D det ser jag fram emot :) annars får ni ha en rikgit trevlig vecka, för jag skulle inte tippa på att jag skriver något mer innan helgen (inte i helgen heller:P) och på tal om de, på måndag skulle jag få förlja med mr. P och mr. Å på information på flugger XD så då kommer jag nog inte sluta förän 6-halv7, men kommer ju dock sitta still :P  men aa, orkar inte skriva nå mer..


<3

Comments
Postat av: Minna

Låter ju bra det där. :)och snart kommer ju jag ner och hälsar på också. ^^ Flügger är det enda rätta!

2009-04-23 @ 19:04:37

Skriv gärna du med!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0